Alexandra Pascalidou - Tävling

Hej alla bloggläsare!

Nu äntligen startar jag upp min nya blogg Tony B&M.
Här kommer jag att skriva till största del om böcker och musik.
Författare, förläggare, musiker, skivbolag har här möjlighet att
få sina produktioner uppmärksammade.

Från denna veckan och fram till jul kommer det att bli tävlingar/utlottningar
av böcker och musik.

Denna veckan kan ni vinna 2 böcker av Alexandra Pascalidou. (Frågan ser ni
längst ner i inlägget.) Boken ni kan vinna är Bortom mammas gata.


Foto: Johan Lindskog

Den läste jag själv för ca.8 år sen och blev verkligen berörd.
På det sättet hon skriver förmedlar hon en verklighet som kommer otäckt
nära. Med tanke på alla de hot och de upplevelser hon haft p.g.a. av sitt
ställningstagande i rätt till olika, är hon en av de modigaste och mest
rakryggade kvinnor vi har. Hon är dessutom en programledare som jag
tycker växer med sin uppgift.


Foto: Johan Lindskog

Frågan ni ska svara på är: I vilket SVT-program slog hon igenom som programledare?
Svaret mailar ni till: [email protected] då anger ni ert namn och adress så
kommer jag att skicka böckerna innan jul till vinnarna.
Vinnarna kommer att presenteras här på bloggen i nästa vecka. Håll utkik.

Ni som vill ha Tony B&M nyhetsbrev kan också maila er mailadress till ovanstående
adress så får ni alla nyheter framöver.

Önskar er lycka till och en riktigt härlig helg.
Tony

Kommentarer
Postat av: Stefan Falkelind

Jag är med och tävlar.

2010-12-03 @ 12:00:50
URL: http://stefanfalkelind.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0